If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не се ограничавайте само до заводски джанти. Ако не ви притеснява междуболтовото 4х100 може да си намерите доста по-леки от 6.8кг джанти. Най-лесно откриваемите са OZ Superleggera 15x7, тежат 5.1кг. Избягвайте марки като Momo, Dezent, Borbet, Azev ако си търсите нещо леко, особено избягвайте Момо
Чувал съм много хубави неща точно за тези джанти, за съжаление не ми се иска да слагам 4x100. А и парите са от значение в случая, пак за съжаление, иначе щях да си взема на кюнигзег джантите от карбонови нишки.... и да си ги сложа на егерата.
Не се ограничавайте само до заводски джанти. Ако не ви притеснява междуболтовото 4х100 може да си намерите доста по-леки от 6.8кг джанти. Най-лесно откриваемите са OZ Superleggera 15x7, тежат 5.1кг. Избягвайте марки като Momo, Dezent, Borbet, Azev ако си търсите нещо леко, особено избягвайте Момо
Oz 15ки изпадат мноооооооооого рядко, ама много. Като се замисля за последните 6 месеца ни веднъж. Едни излезнаха скоро, продавача уж ми зе адреса да ми ги праща, и в последния момент постъпи много некоректно.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Тия клишираните ОZ много им е надута цената, точно щото всеки е чувал за тях и ги търси...Има и други марки, които правят много леки джанти на цени доста под OZ...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Тия клишираните ОZ много им е надута цената, точно щото всеки е чувал за тях и ги търси...Има и други марки, които правят много леки джанти на цени доста под OZ...
Нови цените им са около 350-400лв бройката, нормално е да струват поне 600-700 лева комплекта ако са в добро състояние. Отделно, че суперлегера вече не се произвежда. Я кажи някои джанти около 5-6кг които са по-евтини ?
Oz 15ки изпадат мноооооооооого рядко, ама много. Като се замисля за последните 6 месеца ни веднъж. Едни излезнаха скоро, продавача уж ми зе адреса да ми ги праща, и в последния момент постъпи много некоректно.
Ми рядко силно казано, просто трябва да си бърз като излязат защото веднага някой ги купува. За няколко месеца събрах 3 комплекта легери 15х7. А този некоректния продавач да не би да беше от Пловдив ?
Проверихме в ЕМ КОмплект 33 тук в София - 15ки на тази фирма, които са доволно леки струват 150 български левчета парчето - бранд ню Мисълта ми е, че не са безбожно скъпи...
Примери още бол, но нека оставим и на други колеги да се поровят в нета, а не всичко на готово
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Проверихме в ЕМ КОмплект 33 тук в София - 15ки на тази фирма, които са доволно леки струват 150 български левчета парчето - бранд ню Мисълта ми е, че не са безбожно скъпи...
Примери още бол, но нека оставим и на други колеги да се поровят в нета, а не всичко на готово
Мерси за инфото. Тази черната глобар... страшна джанта.
Аз сега карам на стоманени 15-ки (така я взех колата) и нямам търпение да сложа нещо по-леко. Само дето и гуми трябва да се купуват, че тези, с които съм са ужасни
Един килограм повече или по-малко на джанта няма да окаже чак толкова голямо влияние. Аз лично стандартните джанти, които се предлагат не ги предпочитам, защото или стоят по прибрани в калниците, или са по-тесни и гумата не може да се опъне добре. Избери си джанта, която да ти харесва не само като модел, а и как ще стои на колата.
1кг. на джанта е равен на 20кг. в купето на колата.
Колкото са по-леки и алуминиеви, са и по-лесни за кривене.
Според мен 15-те от първата снимка, макар и от дъртото QV и с повечко ЕТ, отговарят екстра на останалото желязо по колата.
Не е така. Колкото са по леки толкова по добре но ако са някаква измислена марка или са произведени в България винаги са на кашкавал. Въпреки че технологията за леене на джанти от алуминий е измислена в България и от българи.
Тия клишираните ОZ много им е надута цената, точно щото всеки е чувал за тях и ги търси...Има и други марки, които правят много леки джанти на цени доста под OZ...
Тия клиширани ОЗ-ки си струват парите защото има 17-ки по 4,5кг и дати кажа не се чупят.
Аз имам ОЗ 15-ки тежи едната джанта 6,4кг. И мога да ти покажа какви са щетите на джантата след удар в бордюр със 70-80км. (падна и само боята)
Обърнете внимание и на гумите. конитата, фалкан и йокахама са по лекички. Аз предпочитам фалкан
Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Тия клиширани ОЗ-ки си струват парите защото има 17-ки по 4,5кг и дати кажа не се чупят.
Аз имам ОЗ 15-ки тежи едната джанта 6,4кг. И мога да ти покажа какви са щетите на джантата след удар в бордюр със 70-80км. (падна и само боята)
Аз лично никъде не споря за здравина...
Говорихме си за тегло, и че има и други марки, които предлагат също леки джанти на конкурентни цени... (като съм дал примери и линкове).
И още по-конкретно ставаше въпрос за ултра и суперледжера, които до колкото виждам аз теглото им е съответно :
OZ Superleggera
17x7 - 6.9кг
17x8 - 7.2кг
OZ Ultraleggera
17x7 - 7.3кг
17x8 - 7.7кг
Таа не разбрах за какви 4.5кг ОЗ 17ки става въпрос?
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Принципно истинските здрави джанти са леки и твърди, при силен напън просто се чупят. А най-леката 17ка на OZ доколкото знам е Алегерита 17х7 която е 6.29кг
Друг е въпроса защо една от най-касовите джанти в мотоспорта е заприличала на макарон без да се счупи: (Volk Rays TE37)
Comment